Funderingar...

Jag sitter och tänker lite på alla kompisar som har kommit och gått genom åren.
Är jag en dålig vän, eller har dom vänner som inte är lika nära längre bara varit "tillfälliga vänner" som fyllt en funktion i en viss period av mitt liv (och jag i deras liv)? Jag tror inte att jag har varit en dålig vän alls, snarare tvärt om. Jag tror att man behöver vänner olika mycket i olika stadier i livet, och glider man ifrån varandra så är det ingens fel vill jag tro. Det finns en mening med allt, men när man känner sig lite ensam (som jag gör nu) så är det lite svårt att se vad just den meningen kan vara.
Det är tur att jag har ett hem som är så fullt av kärlek! :-)
Love is all you need! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna Sundberg

Då är vi två, vi får ta en fika-dejt nån dag.

2010-02-13 @ 09:25:46
Postat av: Joanna

Jag håller med dig i ditt inlägg - huvudet på spiken! Vissa vänner kommer dock att finnas kvar där för alltid - medan vissa kommer och går! Visst kan jag tycka att det känns tufft vissa gånger - men å andra sidan får man ju reda på vilka ens viktiga vänner är?!?!? Många kram

2010-02-14 @ 10:14:39
Postat av: Lotti

Jag förstår precis hur du menar och tänker här...

2010-02-14 @ 10:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0