Hejja bejbi!

Ikväll är Adam på "Medelpads idrottsgala 2010". Hans lag är nominerade till "Årets lag" och jag tror att dom kammar hem priset eftersom de är det enda lag i Medelpad som faktiskt har vunnit SM-guld! Hejja hejja! Min fina vän Anna Barthold är också där och nominerad i kategorin "Årets internationella prestation", henne kan det däremot bli lite tufft för, eftersom Henrik "Zäta" Zetterberg också är med som nominerad, men det är ändå coolt och jag hoppas att hon vinner! Just nu följer jag galan på st.nu där dom visar bilder från tillställningen! Kul, för det är väääldigt lugnt på jobbet....
Adams kategori är den som utses sist, så har jag tur så kommer jag hem före honom och får på så sätt se mitt hjärta i svart kostym, skjorta och slips för första gången på ett år, hihi! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0