Idag börjar jag mitt nya liv - IGEN.

Hur många gånger har man inte sagt så på en måndag? Man har dåligt samvete efter helgens svullande och tänker "nu jäklar ska jag skärpa mig och äta bättre och röra på mig mer". Gah vad less jag blir på mig själv, för jag tycker att det är så himla patetiskt att hålla på så där, men lik förbannat så gör jag det själv!
Jag måste sluta svulla som fan på helgerna, för vad gör det för nytta om man är "duktig" under veckan och sedan förstör allt under 3 dagar? Det är ju värdelöst, och träningen som jag "typ nästan" har kommit igång med kommer ju verkligen inte ge något resultat alls.
Nä, så nu skärper jag mig igen, för 100:e gången i ordningen!


Kommentarer
Postat av: Lotti

haha samma här ;)

firade alla hjärtans dag lite väl gott, hehe!!



Så nystart idag!!!

2010-02-15 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0