Ja, vilken cliffhanger!

Sitter på jobbet. Det händer inte mycket nu. Vi har haft personalmöte och ätit en "bauta-semla" (alltså en semla i tårtform). Nu sitter jag och tar det lite lugnt innan kvällen.
Jag är trött, pappa ringde och väckte mig kvart över 9 i morse och skulle ha hämtning från sjukhuset där han hade varit på en undersökning. Jag trodde inte att det skulle bli så tidigt, han hade hintat om att han skulle vara där "flera timmar", men så hade han dragit en historia om att han hade bråttom för hans hund satt ute i bilen i -20, så då gick det fort! Haha, roligt pappa, men ändå ganska fult! :-)

Till helgen så funderar jag på att go crazy på Make up store. Köpa lite nytt smink och sånt. Jag följer en hel del sminkbloggar, och alla använder "MUS"-produkter, själv har jag en väldigt blandad sminkväska som jag nu tänker uppdatera lite. Synd att det är så DYRT bara. Men jag tänker satsa på en ögonskugga, en eyelinerpensel, ett rouge utan skimmer och så ett läppstift. Typ. Vi får väl se. :-)

NU ska jag fylla vattenflaskan! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äh kom till mig och handla på lördag istället!!! Våra skuggor är bättre och vi har en ap-grym eyeliner som du bara skulle älska!!!!

Komsi komsi :-).

2010-02-24 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0