Måååååndag..

God morgon!
Efter en lång och KALL helg så är det nu måndag. Jag vet att man inget kan göra åt saken, men jag måste ändå säga att jag är så JÄKLA LESS PÅ DENNA HELVETES KYLA NU!!!
Så, då har jag avreagerat mig lite! ;-)

Adams födelsedag var ju i fredags (om någon hade missat det efter förra veckans stressinlägg), och det blev en bra dag! Hans mamma var lite försenad med tåget, men hon kom vid fyra och innan adams match så åt vi middag och drack lite kaffe, sen kollade vi på matchen som var totalt värdelös tyvärr, och efter det gick vi hem och åt tårta och chips!
Lördagen var ju svinkall och blåsig, men vi åkte ändå upp till Norra Berget för att kolla på utsikten över stan, och trots att vinden bet i kinderna så tror jag att Tori (svärmor) uppskattade det. På eftermiddagen kom mamma och Uffe och uppvaktade Adam och på kvällen blev det middag på Sju kryddor! Hur gott som helst! Senare på kvällen mös vi alla tre i soffan med massa godis framför en film, och igår på förmiddagen åkte Tori hem.
En extremt lugn helg, precis som Adam ville ha det. Lite fööör lugn kände jag igår, då jag gick och la mig innan kl 22 bara för att jag kände mig uttråkad och rastlös och även för att jag skulle upp så tidigt idag.

Den här veckan känns lite tung, mest bara för att jag jobbar och just nu känner jag att jag verkligen skulle vilja vara ledig, jag har ont lite här och där i kroppen (pga jobbet) men inte tillräckligt ont för att vara "sjuk" eller vad jag ska säga. Det är axlar, armbågar, handleder - you name it! Blä!
MEN - jag ser fram emot helgen som kommer, då ska jag vara liiiite mer effektiv än den som var, och då ska vi även gå ut och äta middag på Oscar på lördag! Wihoo!!

Nu ska jag försöka vara lite effektiv på jobbet, för om jag känner jobbet rätt så kommer det att bli telefonterror alldeles strax! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0