Saturday!

Lovely väder idag! Har nyss kommit in med Tindra, vi följde med husse till Sporthallen och så gick vi en extra sväng i solen! Adam har träning i 2 timmar nu och jag funderar lite på att åka till Birsta. Eller så lallar jag in till stan i stället. Jag får se.

Den här veckan har jag tränat 3 gånger!! Jag har varit på två Bodypump-pass och ett IW-pass! Det känns som att jag kan vara på väg åt rätt håll nu! Ett "ÄNTLIGEN" är på sin plats! Men, jag ska inte ropa hej än, men det känns bra, och det gäller att få in det som en rutin. Fixar jag det nästa vecka också, DÅ skulle jag lätt kunna säga att jag är på gång! :-)

Angående mitt halvdeppiga inlägg igår. Jag sitter inte och tycker synd om mig själv, jag reflekterar bara! :-)


NU ska jag piffa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0