Stress to impress...

Hej och hå.
Jag sitter på jobbet och känner mig minst sagt frustrerad. Detta är den lugnaste tiden på dagen och jag har inte tid att sitta här och inte ha något att göra just nu. Hemma har jag nämligen 1000 saker att göra.
Adam fyller 30 år imorgon och hans mamma kommer hit från Stockholm och ska bo hos oss! Lägenheten är ostädad, vi har tvättstuga ikväll, jag ska baka, åka och handla och diverse andra små saker. Och jag jobbar till kl 20 ikväll och har öppning imorgon. Hörde jag någon säga "komptid"?
Inte för att jag för fem öre tror att Adams mamma kommer att kontrollera mängden damm hemma hos oss, men ni fattar vad jag menar va? Man vill göra ett bra intryck och imponera på svärmor (jag har träffat henne tidigare, men detta är första gången hon hälsar på hemma hos oss). Jag vill att hon ska tycka att vi har det fint, att jag är duktig på att baka och laga mat helt enkelt. Haha!
Oh well, det kommer att gå bra och det kommer att bli en mysig helg! Imorgon ska vi gå på basket, hoppas att det blir en bra match, och på lördag ska vi gå ut och äta middag! Adam är ingen festprisse så någon stor fest blir det inte, men ett tag hade jag en liten plan på att göra en överraskningsfest, men det blir ju ändå lite fel när hans mamma är här, så jag la det på is. Samtidigt vill jag heller inte göra en fest om han egentligen inte vill ha någon heller. Men nästa lördag har jag bokat in en "dejtnight" då jag ska bjuda honom på middag på Oscar! Det kommer att sitta fint! :-)

Nu ska jag försöka tänka positivt och inte vara så stressad, jag kan ju ändå inte påverka att jag måste vara på jobbet nu! Ikväll fixar jag det mesta! :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas fixarkvällen gick bra =) Och att helgen med besök också var trevlig!

2010-02-21 @ 10:06:56
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0