1 kg per år?

Hej hopp!
Nu är jag tillbaka efter floppen i början av veckan. Gaah, jag tål inte surisar på morgonen!!!

Idag är det fredag och jag har öppning på jobbet! Jag känner på mig att denna dag kommer att bli:
1. Jättebra!
2. Jättejobbig!
Mm, både bra OCH jobbig. Bra för att jag har flera roliga saker inplanerade efter jobbet (Tindra ska till frissan, under tiden ska jag träffa Jessica och Maya i Birsta, och vid halv sex kommer Anza hem till mig med semlor som vi ska fika innan vi går på matchen vid sju). Jobbig för att jag har sovit SKIT i natt, pga strul med min mobiltelefon.
För att göra en lång och tråkig historia kort:
för 1 1/2 år sedan köpte jag en Sony ericsson mobil. Efter ca 6-7 månader började den strula (stänga av sig själv). Då vände jag mig till Tre och gjorde om abonemanget och fick en ny telefon i maj i fjol. Nu har den börjat stula (stänga av sig själv och VÄGRA starta). Igår ville jag slänga ut den från balkongen.
Jag fick ladda upp min gamla telefon och nu har jag den, och den är ju som sagt ganska opålitlig. Jag använder alltid min mobil som väckarklocka, eftersom den inte kan drabbas av eventuella strömavbrott, och inatt har jag tittat på klockan på mobilen säker 137 gånger bara för att ha koll på att den inte hade stängts av, och att jag inte hade försovit mig. Ja, ni förstår kanske att jag är trött?

Jag skulle behöva leta upp en Tre-återförsäljare i stan och försöka att fixa en ny telefon. Jag gör det nog på lördag, idag hinner jag inte.

Som sagt, bra men jobbig dag. :-)
Jag känner redan att jag kommer att få det kämpigt med att vara pigg ikväll på Adams match..

Nu ska jag ta och läsa tidningen och ta en liten kaffe! :-)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

The Phonehouse uppe på Köpmangatan tror jag har hand om 3.

2010-01-15 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0