Aj aj!

Hej!
Alltså, om det är något som jag kan tycka se ofräsht ut på en människa, är när någon har ett stort, rött munsår. Jag vet inte varför, men det är verkligen motbjudande tycker jag. Och nu har jag ett stort fett jäkla munsår i vänster mungipa. Jag känner mig så FUUUL!!
Det började egentligen för typ 2 månader sedan. Först en liten spricka på höger sida, som i och för sig försvann ganska snabbt. Sedan kom det en sprica på vänster sida. Den försvann också ganska snabbt, och så tänkte jag inte mer på det.
Men sedan på nyårsafton började vänster mungipa att spöka igen. Det blev bara värre och värre och nu har jag ett riktigt fult munsår som vägrar försvinna! Jag har köpt en kräm på apoteket och så använder jag ju klassikern Eight hour cream från Elisabeth Arden, men inget verkar hjälpa.... Jag ska ge apotekets kräm 2-3 dagar till, sen måste jag nog söka hjälp från högre makter.
Alltså det är helt sjukt va ful jag känner mig.
Jag känner mig som en skamsen hund som bara vill gömma sig... :-(
En finne mitt på näsan hade varit bättre.

BLÄ.
Jaja, nu har jag fått klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0