Dåligt av mig..

..att inte uppdatera på flera dagar.
Detta har hänt (typ inget):
I fredags firade jag brorsans födelsedag med extremt god smörgåstårta!
I lördags hade vi kick-off på jobbet och jag var med på ett pass som heter "Functional moves" som var jättejobbigt men roligt som fan (kul med något nytt, men orkar inte förklara vad det är, googla det vettja!), efter passet hade vi en föreläsning om "mindfullness" med avslappning, meditation och yoga. Hur mysigt som helst, men tyvärr blev jag så himla trött och aldrig riktigt på partyhumör, så kvällen som spenderades på Railway saloon avslutades redan vid 23-23:30, och relativt nykter.
I söndags vaknade jag upp med JORDENS träningsvärk i låren som sitter kvar idag. Aj aj aj alltså! Jag går som en gammal gumma som har bajsat på sig typ. Det är inte vackert.
Idag efter jobbet så gick jag till Sporthallen och simmade och bastade. Det kändes som att det var den enda träning jag skulle klara av, och det var riktigt skönt, och nu sitter jag i soffan, mätt och belåten efter middagen och undrar när det är ok att gå och lägga sig egentligen..? Jag måste nog härda ut till 21 i alla fall, annars är jag nog inte så poppis :-)

Imorgon är det tisdag och BASKET! Hoppas på en bra dag imorgon, lilla pappa har hamnat på sjukhuset, så jag ska åka dit efter jobbet imorgon om jag får, måste kolla besökstider och exakt vart han ligger!
NU ska jag tänka positiva tankar och lägga ifrån mig datorn!

Kramis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0