Friiiiday!

Hallå där!
Ja då var det helg igen! Min "sociala kalender" är fullbokad, haha! Idag efter jobbet ska jag först hjälpa pappsi och sedan ikväll ska jag hem till min bror som har fyllt år, och han ska bjuda på smörgåstårta - MUMS!!!!
I morgon har vi kick off på jobbet, och jag ska jobba lite extra också, samt gå på ett pass som heter "Functional moves". På kvällen har vi middag/fest och det ska bli roligt!
Och så slutligen på söndag ska jag hem till mamma som också fyller år! Hej och hå! Någonstans där emellan ska jag hinna myspysa med Adam och Tindra också! Åh vad jag längtar efter honom, han är ju i Örebro, och kommer hem sent inatt, så han missar brorsans tillställning :-(

Jag skulle vilja hinna med en liten sväng på stan idag också, det skulle vara roligt med lite nya träningskläder, och även kanske något nytt tills festen imorgon....Hmm..vi får se hur det blir med den saken :-)

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0