God morgon!

Hallå hej!
Då var det måndag igen! Och denna måndag började bättre än förra veckan, sånt är alltid ett plus! Trots dålig sömn så känner jag mig ganska pigg ändå, och jag behöver det eftersom jag ska jobba extra idag. Först mina vanliga timmar, sen hem och "vila" i någon timme och sen tillbaka och jobba mellan 16-19. Vi har öppet hus denna vecka, och jag har en känsla av att det kommer att bli en slit-vecka.

Igår började jag med något som jag kallar "projekt bearbeta Adam". Jag vill åka till Thailand. Jag ÄLSKAR Thailand. Och nu har jag kommit på att jag skulle vilja åka dit i sommar, i stället för på vintern som annars känns mest logiskt. Adam har aldrig varit i Thailand, och har aldrig heller visat något intresse över att åka dit, men igår så visade jag lite filmer på Fritidsresors hemsida, plus att jag la upp världens upplägg om hur vi skulle kunna tillbringa två veckor i Thailand i sommar UTAN att dagarna enbart går ut på att gå till stranden och hänga vid poolen. Jag tror att han blev liiiiite sugen i alla fall! :-)
Vi har pratat om att vi borde göra en lite "bättre" resa i sommar, det kan ju vara den sista vi gör bara han och jag innan vi tar steget och bildar familj!

Hur som helst, igår kom äntligen Anzas bebis!!! Anza och Johans bebis alltså! Vilken lycka! Jag är sååå glad för deras skull, och nu blir det ännu mer påtagligt att jag också börjar bli sugen!

Nu ska jag kolla runt lite här och se om det är något jag har missat att göra, ibland kommer jag av mig i morgonrutinerna här på jobbet!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0