Guldstjärna!

När fick ni en guldstjärna sist? Eller när gav ni en till er själva?
Sist jag fick en av någon annan var för ca 6 år sedan då jag var med i Viktväktarna, men idag gav jag en till mig själv. Jag hämtade upp min pappa och åkte med honom till Birsta så att han fick göra lite ärenden. Det kanske inte låter så mycket, men jag vet att det är mycket värt för lilla pappa. Han är ensam, fyller snart 73 år, har en del krämpor och dessutom inte möljighet att själv köra bil, och jag vet att det lilla jag gör för honom när vi åker och handlar kan vara veckans höjdpunkt för honom.
Varje gång jag har lämnat honom så känner jag alltid lite vemod, och alltid lite dåligt samvete. Jag borde vara mer med honom. Det borde jag verkligen.

Nog om detta nu! :-) Nu ska jag ta och byta om, plocka ihop lite tvätt, gå ner till tvättstugan och sedan gå in till stan, HM har ju fasen clubdag idag! 10% är alltid nåt! ;-)


Guldstjärna till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0