Hello sunshine!

Vilket vackert väder vi har nu va? Kommer ni ihåg i november och början av december då det bara var mörker och regn? DETTA är vinter, and I love it! Lagom kallt också, lite drygt -10. Precis lagom!

Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Robinsson, och Adam är på träning. Jag missade Robinsson igår, för jag hade besök av Anna och Silvia! Vi svullade i thaimat, ost, kex, kladdkaka och lite vin. Det blev en ganska tidig kväll, dom var trötta och hade träning tidigt idag, så strax efter kl 22 åkte dom hem.
Det är så kul att Anna är hemma! :-)

Idag ska jag nog inte göra något alls, bara ta det lugnt hemma. Jag tränade torsdag och fredag och Adam tyckte att det var ok att vara "ledig" i helgen, haha! Imorgon kör vinterschemat igång på jobbet (alltså gruppträningen), och min måndagsträning kommer att vara favoriten Aerobic dance och Power core! Sen vill jag klämma in Body-Pump och ett sim-pass också! Det tror jag blir en bra träningsvecka!

Nu ska jag lägga bort datorn en stund!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0