I did it!

Knuti, du har så rätt, jag vet inte vad jag fick 50 meter ifrån... Är kanske utomhusbassängen 50 meter?
Hur som helst, jag simmade 40 längder, alltså 1 km, och det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. Jag kände inte att jag blev trött förrän jag klev upp, så jag hade nog kunnat simma lite till, men jag tyckte att 40 längder var en bra start!
Efter simmningen så köpte jag en gainomax och gick och tittade på slutet av Adams träning, och nu har vi nyss kommit hem! Adam lagar mat - woohoo!!! Det blir korvstroganoff, hihi, inte så fredagslyxigt kanske, men jag slipper i alla fall laga! :-)

Jag har tänt en massa ljus nu, och njuter av en jul-fri och nystädad lägenhet!

Ha en mysig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Knuti

Japp, de stämmer. Den är 50 =)

Gu va härligt det låter!!! =)

2010-01-08 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0