Jag och mitt munsår.

Det känns som att hela jag är ett stort infekterat munsår.
Självklar så överdriver jag en smula. Men det är inte kul.

Om en liten stund så ska jag göra något som jag inte har gjort på 100 år (överdrift igen, ok, kanske 13-14 år i alla fall)! Jag ska gå till sporthallen och simma! Nice va?
Jag tränade faktiskt innan jobbet igår, och idag så tänkte jag testa denna form av träning. Givetvis ska jag basta och mysa också.
Har ni tänkt på en sak, att promenera 1 km är ju superlätt, men att simma 1 km är as-jobbigt! Jag tror inte att jag kommer att palla! Det är ju 20 längder. Jag blr glad om jag klarar 10 längder utan att vilja ge upp, haha!

Oh well, kul ska det bli i alla fall! Hoppas jag! :-)
Jag uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Knuti!

åå, jag tänkte faktiskt att simma vore sjukt härligt att göra någondag. Det är ju så avkopplande också.. och med bastu på det så blir man så härligt trött =)



dock tror jag tillochmed att 1 km är 40 längder.. och det är seeegt!

2010-01-08 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0