Jobbhelg.

Hello there!
Sitter på jobbet. Höll på att svälta ihjäl, men lyckades nyss smita iväg och köpa en paj på bageriet. Jeeeesus vilken slow personal det var där idag, extrapersonal så klart, annars är det alltid finfin service där. Det kanske bara var för att jag var så stressad som dom verkade slow. Hur som helst, jag är lite mättare nu, jag lämnade lite rum för en chokladboll också ;-)

Idag jobbar jag till kl 16:45 ca (och hela dagen imorgon också), och sedan ska jag hämta Fisen hos mamma och sedan åker hon och jag till Anza och äter lite thaimat och myser med lilla Leeloo som är 13 dagar gammal nu! Jag fick träffa henne för första gången redan igår, och hon var pytteliten och skynklig! Hihi!

Adam har bortamatch i Södertälje ikväll (på en lördag, wtf?), och jag har lovat att stanna uppe och vänta på honom ikväll, annars brukar jag sova som en stock när han kommer hem från bortamatcherna.

Idag är dag 2 med "nya" håret. Idag är jag mindre nöjd. Det var så fint igår med alla lockar, men idag ser jag som vanligt ingen skillnad, förutom att det är mörkare än tidigare. Fanfanfan. I och för sig så har jag inte ansträngt mig så mycket för att göra det fint idag heller, så imorgon kanske jag är nöjd igen.
Jag funderar på att önska mig en ghd-plattång när jag fyller år, dom är bäst på marknaden, och så klart också dyrast. Jag tror dom går på ca 1700-1800 spänn, och det kan ju alla i min familj gå samman och köpa, haha, eller hur? ;-) Då skulle jag ha fina lockar i håret heeeela tiden! ;-) Ni hör ju vad jag tycker är viktigt här i livet, haha!!

Nä ni, nu ska jag trycka i mig den där chokladbollen tror jag! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0