Lipstick jungle!

1850:- senare så är jag hemma med ny fräsh hårfärg och lockar i håret. 1850 SPÄNN. Jag vågar nästa inte ens säga det högt för mig själv, det är så JÄKLA DYYYYYYRT!!!!! Men, jag är nöjd, och hade jag inte varit det så hade det ju känts ännu surare.
Eftersom det blev så dyrt så blev det ingen shopping, eller jo, jag köpte faktist ett läppstift - kors i taket! Haha! Jag som alltid använder läppglans testar nu något nytt! Jag köpte även en liten present till Anzas bebis som jag ska få träffa imorgon, det blev en fin Hello Kitty filt och ett par söta tofflor! Hoppas dom gillar det! :-)

Nu ska jag kolla på the Hills på mtv och vänta på att Adam har tränat färdigt. Han ville tydligen bjuda mig på middag på Olearys innan matchen ikväll, och det kan han ju få göra om han vill ;-)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0