Måndag - jobb.

God morgon!
Det är en ovanligt lugn måndagmorgon på jobbet måste jag säga. Och bara för att jag säger så, så kommer det nog att ändras inom en timme eller så.

Idag jobbar jag till halv tre ungefär, och efter det ska jag köra måndagssvängen till Birsta med pappa så att han får handla lite. Imorgon jobbar jag bara till kl 12, och på onsdag är jag ledig! I love "onödiga helgdagar" som gör att man jobbar mindre!! Jag ska nog ta och boka in en spadag på onsdag om spa't på Södra berget har öppet då, Adam fick presentkort där av mig i julklapp, och givetvis gäller det för mig också, hehe... Han har match i Norrköping i morgon, och åker redan idag, och kommer hem tiiiiiidigt på onsdagmorgon, så en slappardag på spa blir nog bra på onsdag då vi båda är lediga! :-)

Nu ska jag ta och hälla upp lite vatten och dricka, jag tror jag har lite vätskebrist, och så ska jag läsa tidningen!
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gör't, jag och Johan var där i lördags och det var hur underbart som helst!!!!

2010-01-04 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0