Sega söndag.

Halloj!
Är det bara jag som har lite svårt att njuta av söndagar? "Sköna söndag" - javisst, men just idag känner jag bara lite ångest över att det är söndag och att en näst intill "helvetes-vecka" väntar på jobbet med start imorgon.
Hela nästa vecka har vi öppet hus (alltså gratis träning), och jag ska utöver mina vanliga pass jobba extra imorgon och på lördag, och vi har även kick-off på lördag, så NÄSTA söndag ska jag verkligen ha en "skön söndag".

Igår gjorde jag/vi verkligen ingenting, vilket var både skönt och tråkigt på samma gång. Idag har vi tvättstuga och jag har en sockerkaka i ungen, och ska snart ge mig på att göra en köttfärssoppa. Jag känner att jag måste göra något vettigt (haha, baka sockerkaka är ju JÄTTEVETTIGT!!).

Annars händer det inte så mycket, ganska trist uppdatering detta, men så är det ibland :-)
Jo, min vän Anza och hennes Johan är på sjukhuset nu, och förmodligen har deras lilla flicka kommit nu på morgonen!! Woohoo!!! Anza har gått nästan 2 veckor över tiden, så det var verkligen dags att det hände något!
:-)

Nu ska jag börja förbereda soppan!
Hoppas NI njuter av söndagen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0