Sviiiinkallt!!!

Idag när jag gick ut med Tindra efter jobbet så höll mina fingrar verkligen på att frysa till is. Vi var ute i 10 minuter!!! OCH jag hade vantar!!!!
Därför så laddar jag med detta inför nästa promenad:


varmt, gott kaffe med en liiiite skvätt Baileys och lite grädde...hihi, busigt va?
På en TISDAG liksom!


Ikväll ska jag äta middag på O'learys med "the girls" och THE girl Anna Barthold ska joina!!!! Åh va kul det kommer att bli! Vi ska även kolla på "the boys" match på tv..haha! Kul kul!

Nu ska jag klä på mig, -19 here I come!

Kommentarer
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Det lät smaskigt :)

2010-01-07 @ 09:22:53
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0