TGIF!

Idag ska jag inte göra mycket! Jag ska bara göra sånt jag vill, och inte sånt som jag MÅSTE, för idag är min enda lediga dag denna vecka! Jag jobbar i helgen, ucsh och fy.
Idag ska jag bland annat gå in till Sax och Kam och fixa håret, det blir klippning och färg och jag kommer att bli näst intill pank. Sedan måste jag göra ett nytt försök med att posta mina grejer som jag skulle göra igår. Ni kan ju tänka er hur arg jag blev när jag igår klädde på mig och trotsade snöovädret och gick till OKQ8 bara för att komma fram till en STÄNGD butik!!!!!!!?? Dom skulle byta kassasystem och jag fick snällt vända på klacken. Arg som ett bi var jag!!
Jag skulle även behöva shoppa lite, haha, det är sant faktiskt! Jag fick ett ryck igår när jag skulle lägga in ren tvätt i min garderob och byrå. Det var sån kaos så att jag var "tvungen" att rensa lite, och fyra påsar senare så är det nu mycket mer space i lådorna. Jag behöver nya baslinnen och jeans, en kofta och lite annat, men efter frissan så kommer jag inte ha samvete att fortsätta att spendera pengar - fyy vilken ångest jag har, VARFÖR är det så DYRT att gå till frisören????

Ikväll ska jag på basket, men inte på Adams match utan på Annas match - det kommer att bli skoj! Nu spelar Silvia också (Annas tjej), och det ska bli grymt kul att se henne spela, hon har ju trots allt 3 st OS-medaljer!!!

NU måste jag ta och piffa till mig lite, jag gillar att vara lite extra piffad inför ett frisörbesök, man ska ju ändå sitta och stirra på sig själv i en spegel i ca 2 timmar, och då kan man ju vara lite extra söt, eller? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0