Åh Aiden...

Jag HOPPAS att jag får hem min Kitchen Aid - men tyvärr tror jag inte att det blir förrän på måndag... men hoppas kan man ju alltid göra! :-)
Jag sa till Adam att han får önska sig precis vad han vill (bakverk alltså) så ska jag och Aiden fixa det tillsammans!

Idag jobbar jag en kort dag! Frida och jag har gjort ett byte, och det känns riktigt lovely en dag som denna då solen strålar för fullt!
Mamma har Tindra och dom ska åka ut till Fläsians badstrand idag, och jag ska åka dit och mysa lite direkt efter jobbet! Jag kommer att fullkomligt BLÄNDA alla med mina vita ben, haha! Men Tindra är ändå vitast i familjen Jonsson/Alexander, haha!

Senare i eftermiddag blir det en sväng till Ica MAXI och en hälsokostbutik, jag ska prova att baka ett nötbröd som enligt Frida ska vara jättegott, så det ska bli intressant att både göra och smaka!
En sväng på Birsta city hinner jag nog också med, måste köpa lite småplock på Kicks!

NU ska jag jobba lite också - ha en fin dag!!


Åh Aiden, hoppas du kommer hem till mig idag, då ska vi vispa ägg och socker och massa annat gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0