När allt börjar fel.

Idag när jag kom till jobbet så kom jag inte IN på jobbet. Detta är tredje gången på 1 1/2 år detta händer mig, och det är lika otrevligt varje gång. Det var ingen panik direkt, dörrarna öppnades exakt när dom ska öppnas, men vi (personal) ska ju alltid komma lite tidigare för att kunna öppna upp och greja lite innan. Men nu var ytterdörrarna låsta även fast vi har passerkort, så nu kom jag in samtidigt som alla andra, och kom helt och hållet av mig med typ alla rutiner vid öppning. Efter ca 10 minuter kom det en kille och sa att inga löpband fungerade, och jag kände stressen välla upp inom mig i ca 3 sekunder innan jag kom på att jag inte hade satt på strömbrytaren till dom. 5 minuter efter det var det någon som frågade varför musiken inte var på. För att jag inte hade startat den så klart. Haha.
Nu sitter jag vid mitt skrivbord och undrar vad mer jag kan ha glömt bort....?

Igår efter jobbet så tog jag och Adam en cykeltur! Han köpte sig en cykel i söndags och jag cyklar på mammas fina med cykelkorg, och Tindra satt så klart i korgen. Vi köpte med oss lite mat/fika och satt nere i hamnparken och mös innan vi cyklade hem igen. En väldigt kort cykeltur, men ändå en liten utflykt! :-)

Nu blir det lite kaffe med grädde och dagens ST.

BASTUN! Måste sätta på bastun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0