Nedräkning!

God kväll!
Nu är nedräkning till semestern på gång på riktigt! Först ut är det 1 timme kvar av dagens arbetspass, och sedan är det 4 kvällspass kvar!! OJ vad jag är semestersugen nu!!!!

Helgen har varit lugn i vanlig ordning. Trots Gatufesten. Jag vet inte om jag skrev det tidigare i veckan, men jag har liksom lagt ner det där med att "Gatufesta". Jag dissar inte tillställningen alls, jag har haft såå himla roligt med gamla vänner tidigare år, men det är ju liksom inte detsamma längre.. Jag lever på de minnerna i stället! Däremot jag ju så klart ätit Langos, vilket enligt mig är ett måste under GF, och då struntade jag i att jag proppade i mig en massa kolhydrater, och faaan vad jag njöt, det var såååå gott!!!

Idag har jag, A&T varit på Fläsian och solat lite. Tindra badade, lite ofrivilligt så där, men jag tror hon gillade det, det svalkade nog rätt bra. Tindra sitter alltid bakom mig och Adam när vi är på stranden. Vi har varsinn solstol och bakom dom blir det skugga, så där ligger Tindra och chillar med sin vattenskål och boll.
Det var jättskönt att sola lite innan jobbet, och fortsätter vädret så här under veckan som kommer så kommer jag att sola varje dag innan jobbet! Då är det extra skönt att börja kl 14:30, för då hinner man få minst 2 timmar sol innan! :-)

Nä hörrni, nu ska jag avsluta detta och fixa lite här på jobbet innan det är dags att stänga för dagen!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0