8 timmar.

Jag har lite semesterfeeling. Men jag har ju tre jobb-veckor kvar.. hur går det ihop?
Just nu har jag 8 timmar kvar till helg i alla fall, och det är ju alltid nåt. Detta har varit en tuff vecka. Väckarklockan har ringt 05:00 varje morgon, och jag har varit dödstrött varje eftermiddag när jag har kommit hem från jobbet. Jag har tränat 2 gånger och promenerat ganska mycket, så jag har inte legat på latsidan egentligen. Kvällarna har varit tråkiga, eftersom jag har varit så himla trött så har jag inte varit supersocial direkt. Därför ska det bli så himla skönt att få sova ut imorgon, och resten av helgen.

Idag efter jobbet ska jag och Adam gå på banken och försöka fixa ett lånelöfte. Vi tittar på ett lite större boende och då vill vi kunna lägga ett bud direkt när den dagen kommer som vi hittar vårat drömboende. Spännande va?
I övrigt så ska jag växla lite pengar och även åka till Birsta en sväng och kolla på lite rea. Jag tänkte växla till mig lite Euro så att jag har till resan (och Euro kan jag ju inte riktigt spendera här, så jag ser det som ett litet "sparande", haha).

Imorgon på midsommarafton ska vi inte göra något speciellt. Det blir middag hos mamma och Uffe (som förra året). Midsommar om någon "högtid" är den dag då jag verkligen saknar att inte ha en riktigt mysig tradition att följa. Adams kommentar till mitt klagande "jag vill göra något kuuuul på midsommar" var "måste man göra nåt på midsommar?", så han bidrar inte riktigt till något på just den fronten, haha! Vi myser till det hos mamma i alla fall, och hoppas på bra väder (allt utom regn är godkänt).

Nu är det dags för mig att se "upptagen" ut!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad kul med bostadsletande!!!! Lycka till i sökandet.

2010-06-24 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0