Bröllop och tanter.

Halloj!
Var det någon som INTE såg bröllopet igår? Jag tyckte att det var sååå fint och att Victoria och Daniel strålade av lycka!! Daniels tal till Victoria under middagen var ju vara såå fint, oj så jag snyftade! :-)


Jag sitter på jobbet idag, typ hela dagen. Trist, javisst.
Nyss kom det två tanter och klagade. Jag gillar inte sånt. Visst måste man få klaga, men det är tråkigt att höra klagomål varje dag. Är det inte det ena så är det det andra. På mitt jobb går folk oftast bara förbi och säger hej, men om nån stannar till för att säga nåt så är det ofta 6-7 gånger av 10 ett klagomål. Tänk om någon skulle kunna säga att nåt var bra? Typ "dåliga öppettider", "dålig musik", "kallt i bastun". Listan kan göras lång. Men tänk vilken lång lista vi skulle ha på alla saker som är bra! DET tänker aldrig folk på att kommentera. Det känns som att vissa verkligen går in för att klaga, för en del gör inte annat än klagar.
Så, nu har jag klagat också ;-)

Alltså, jag och Anna var ju och åt på Oscar i fredags. Guuuud vilken god mat dom har där!!! Jag måste genast planera en kväll då jag och Adis går dit, vi firade ju våran 1-årsdag där i vintras! :-)


Titta vad kära vi är, haha!

Nu ska jag ta och "jobba" lite :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:08:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0