Dagens träning!

BODYSTEP! Hej och hå va kul och svettigt!!!!

Idag åkte Adam till Stockholm för att imorgon åka till Egypten i en vecka. Normalt så brukar jag tycka att det är lite skönt att få lite ensamtid, men idag har jag känt mig lite nere över att han har åkt.. :(

Helgen var lugn och jag avslutade den som sagt med lite träning, bra jobbat! Imorgon är det måndag och det betyder ju BODYCOMBAT!!!!
På tisdag ska jag spela lite basket (läs skjuta lite) med Frida. Jag ska försöka träna på nåt sätt VARJE dag den här veckan när Adam är borta, haha, tror ni jag klarar det? Njaaa....hahaha, men jag ska försöka! :-)

NU ska jag torka håret och sedan varva ner i soffan innan jag lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0