Good morning sunshine!

Kan det vara möjligt att det blir "riktig" sommar nu? Det är riktigt fint väder idag, och inte svinkallt som det har varit varje dag det har varit då solen har tittat fram. Jag får väl se efter halv tre när jag slutar. Halv tre. Det känns som en evighet tills dess.
Idag sitter "alla andra" i möten hela dagen känns det som, och ingen kommer att kunna ge mig lunchavlösning. Oh well, det är inget jag dör av, jag får äta OCH jobba samtidigt helt enkelt!

Igår var jag på Body Combat. Det var riktigt segt att ta sig dit vill jag säga, jag hade inte vilat något efter jobbet och var nästan sjukligt trött, men jag tog mig dit i alla fall, och det var kul som vanligt. Kul och jobbigt! Jag har ont lite här och där idag! :-)

Idag ska jag nog långpromenera med Tindra upp till Haga där Adam håller hus mellan 16-18. Vi kan gå dit och åka med honom hem - perfekt ju! :-)

Nu ska jag hälla upp dagens första äckliga Selectakaffe!
Icke-slurp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0