Klick, klick!

Ååh, idag beställde jag min nya vän, min Kitchen Aid!! Det blev en cremevit i stället för en kritvit. Jag hörde mig för lite om lite andra åsikter (Anza och Adam) och de sa båda cremevit. Hoppas jag får hem "henne" innan helgen, då blir det bak i helgen - garanterat (OM det inte är strålande sol vill säga).
Adam kommer nog att bli glad över allt bakande, själv äter jag bara lchf nu (och njuter verkligen av det), men jag har lovat mig själv att unna mig en dag i veckan då jag inte är så strikt, så några bullar eller sockerkaka eller muffins får min mage nog tåla!! :-)

Jag är på jobbet även ikväll, och det är segt som kola. Det var världens oväder tidigare ikväll, och sånt är ju aldrig roligt. Jag är glad att jag slapp vara hemma då, för åska och blixt är jag ganska rädd för, och här på jobbet märker man nästan ingenting!

Nu ska jag ta lite svart kaffe och äta en liten bit mörk choklad!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0