Morgonjogg och lite shopping!

God morgon!
Nej det är inte jag som har varit ute på en joggingtur, men imorse när jag gick till jobbet 06:15 så möttes jag av en joggande kille iklädd endast shorts, strumpor, skor och keps. Alltså, det var 12 grader ute då!! Och han hade bara shorts, ingen tröja eller NÅT på överkroppen. Det såg lite väl lättklätt ut....

Jag är återigen på jobbet, fram till 14:30 ungefär. Så ser min vecka ut nu, mån-tors, pga sommarschema. Nästa vecka jobbar jag eftermiddag/kväll hela veckan.
Jag har gjort min "måndagssyssla" som jag gör varje måndagmorgon, och nu sitter jag och väntar på att telefonterrorn ska bryta ut.
Under tiden så har jag shoppat lite på feelunique! En riktigt bra produkt från i.d som jag använde för 2 år sedan men inte köpt sedan dess. Deras produkter är så dyra i butik, men på feelunique är det riktigt bra priser, så jag slog till!

"Get a more radiant looking complexion by creating a smooth surface for bareMinerals Foundation. bareVitamins Skin Rev-er Upper was designed to rejuvenate your complexion like a daily multi-vitamin supplement, with the added benefits of glycolic and salicylic acids to prepare skin for flawless makeup application every time. bareVitamins is for anyone wanting a daily dose of facial fitness to keep skin looking clear and healthy. It's lightweight, fragrance-free and perfect for all skin types."

Nu ska jag snart traska över till bageriet för att hämta lite nybakat bröd!
Vi "hörs"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0