Från en latte till en annan...

Jag älskar när solen skiner in i vardagsrummet på morgonen. Det känns så skönt att sitta i solen i soffan och dricka kaffe, det känns nästan som att sitta på en solig balkong, men bara nästan.
Idag ska jag träffa Jenny och ta en lunch/fika på Tant Anci, åh så jag har längtat efter både sällskapet och fikat! Det är konstigt att det ska vara så svårt för vänner att träffas och umgås, är vi verkligen så upptagna? Jag är verkligen så långt ifrån upptagen man kan vara, det enda jag gör är att jobba, men sen gäller det ju att vara ledig samtidigt som andra också... Vilket inte boooorde vara så svårt. Hur som helst, KUL ska det bli!

I eftermiddag ska jag gå på basket och kolla när Saints kämpar vidare i slutspelet, och ikväll ska jag laga en god tacoinspirerad middag!
Middagen igår var så GRYMT god och trevlig, Oscar är numer min favvorestaurang! OJ så gott det var!!!

NU ska jag klä på mig och gå ut med en kissnödig vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0