God morgon PMS.

Vaknade på ett så konstigt humör idag. Som Adam sa "sluta vara sur-glad!", haha, kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag har ingen koll på vilken vecka det är, men jag skulle kunna sätta 1000 spänn på att "det" är på gång, och att detta alltså blir en PMS-helg. Wohooo - NOT.

Oh well, efter en jättegod frukost så ska jag nu hoppa in i duschen för att försöka "duscha bort min sura min" och senare idag ska jag träffa pappa, shoppa lite, och avsluta med basket och Aftereight-kladdkaka. Jag tror att detta kan bli en bra dag ändå! :-)

Just ja, jag är för övrigt helt betuttad i
denna man för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Den där låten är så grym :)

2010-03-12 @ 22:17:33
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0