Håll alla tummar och tår!

Ikväll gäller det. Det är ett riktigt "vinna eller försvinna"-moment. Sundsvall MÅSTE vinna mot Uppsala på bortaplan ikväll, annars är denna säsong över! Så kom igen nu, hejja som fan och håll alla tummar och tår! Matchen kommer att visas på webtv, tyvärr så kommer jag att jobba, men jag ska ha sidan uppe under tiden, utan ljud, så att jag kan följa matchen lite grann i alla fall!

Efter dagens arbetspass så är jag ledig i 4 dagar! Det känns sjukt skönt!! Jag ska börja ledigheten med att åka och handla med pappa imorgon. Jag måste på Bolaget också - ICKE att förglömma!!! På lördag ska jag dricka vin med tjejerna, och förhoppningsvis firar vi att Sundsvall är i semi (eller så tröstdricker vi för att dom åkte ut). Hur som helst, kul ska det bli!

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för jobbet! Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: lotti

Heja heja! :)

2010-03-31 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0