Hejja!

Idag började jag dagen med ett litet "utbrott". Inte så kul, men jag kunde liksom inte "rå för det". Eller, jo givetvis kunde jag det, men jag var så himla irriterad och det blev som det blev.
Nu har jag jobbat färdigt, och sitter hemma med datorn i knäet och kollar på Adams match på webtv. För en gångs skull har han fått spela riktigt mycket och hittills gjort 7 poäng, så himla typiskt att det är en bortamatch och jag inte fick se det "live" i Sporthallen. Han har haft en tuff säsong med alldeles för lite speltid, han är värd så mycket mer. Visst, jag är så klart partisk, men jag har faktiskt rätt! :-)

Till middag har jag ätit en GRYMT god räksallad! Jag stekte lite räkor i sambal oelek och blandade sedan ner det i en sallad gjord på babyspenat, fetaost, avokado, tomater och svarta oliver. MUMS säger jag bara! Magen gillar det också! Nu ska jag kolla vidare på matchen (som inte går så bra tyvärr) och ta två bitar mörk, god mintchoklad! Love it! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0