Hets och stress.

Tidigare har jag nämnt "hell-week". Vi ska få ett nytt kundsystem på jobbet. Givetvis så stötte vi på en hel del problem på vägen så vi har inte kommit igång ännu. Detta har gjort att hell-week inte är så "hellish" som vi hade trott, men det får vi nog igen nästa vecka i stället. För att beskriva hur det känns med ett nytt system: föreställ dig att du får en bilnyckel och blir ombedd att köra en bil - utan körkort. Så känner jag ungefär inför detta.

Hur som helst, idag är det torsdag och detta är min sista arbetsdag denna vecka. Jag ska vara ledig heeeela fredag, lördag och söndag, och det var länge sedan det kändes så välbehövligt!
På lördag ska jag och Adam fira våran 1-årsdag med en middag på Oscar, det kommer att bli supernice!! Resten av helgen blir lugn, en liten fika med Jenny ska jag också hinna med på söndag, det kommer också att bli supernice! :-)

Nu ska jag ta och plocka undan fika efter ca 20 tanter.....

Kommentarer
Postat av: Lotti

Har du en liten tid över någon dag till veckan så tar jag och wilda gärna en liten promenad också :) Bara att hojta till om du kan! Var så längesen nuuuu :)

2010-03-11 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0