Hur kan jag har missat detta??

Tänk alla år som man har kämpat med att hitta en träningsform som är effektiv OCH rolig. Tänk om jag hade letat liiiite bättre, för då hade jag ju upptäckt Body Combat mycket tidigare!! Det är ju så kul!!!!!
Igår, kring halv fem, så satt jag i soffan och kunde knappt hålla ögonen öppna, men så fixade jag lite kaffe, åt två stycken After eight, och VIPS så blev jag så pigg och taggad och befann mig helt plötsligt nere på jobbet och svettades på ett B.C-pass!
Så jäkla kul och jag var så jäkla nöjd efteråt!!! Himla synd att jag bara kan gå en gång i veckan bara...

Oh well.

Idag är det tisdag = basket! Ikväll börjar slutspelet och Sundsvall möter Uppsala. Håll tummarna nu, för visst skulle det vara nice med ett SM-guld till? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0