Lite besviken är jag nog Gynning...

Som jag skrev tidigare i veckan så hade jag ju beställt ett paket från Eleven med bland annat Carolina Gynnings parfym "Go Girl". Det luktar verkligen jättegott och fräsht - i ca 30 minuter! Ganska snopet faktiskt! Jag sprayade 3 "sprut" innan jag gick till jobbet i morse, och redan vid kl 10 så hade nästan all doft försvunnit. Snacka om att denna parfym kommer att ta slut snabbt!
Allt annat i paketet (värmeskyddspray från GHD och en primer från Smashbox) är jag nöjd med i alla fall, samt att jag fick lite andra små prover också! Sånt uppskattas! :-)

Idag jobbar jag som sagt, och lika så imorgon. Nästa vecka (som jag i mitt huvud kallar för "hell-week") ser jag inte fram emot alls. Ny kassa och helt nytt kundsystem - och ingen utbildning. Eller vad säger jag, 15 minuters genomgång med konstant avbrytning kan vi ju kalla utbildning, eller?

Oh well, snart ska jag äta min lunch, jag har köpt med mig en kycklingpaj och så snodde jag med mig ett halvt paket med Ballerinakex hemifrån också, hoppas inte Adam märker nåt! ;-)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0