Mmm...kebab...

Ja jäklar i min låda.
Fan alltså, Sundsvall förlorade igår, vilket innebär en "vinna-eller-försvinna-situation" i Uppsala imorgon. Uppsala har så klart hemmaplansfördel, men det behöver ju inte betyda nåt egentligen, för det hade ju Sundsvall igår. Åh jag hoppas verkligen att vi vinner imorgon, för då finns ju chansen till en semifinalplats fortfarande kvar i och med en sista och avgörande match hemma på fredag. OM vi vinner imorgon alltså. Annars är det färdigspelat för i år.
Tråkigt, men ändå lite skönt. Tänk att kunna planera en helg, utan att behöva planera kring Adams träningspass på söndagar till exempel! OM dom åker ut imorgon så ska vi nog ta och åka söderut till Stockholm om nån helg. Det blir nice, men givetvis vill jag att dom går vidare! :-)

Efter förlusten igår så gick vi och köpte mat, som vi alltid gör. Oftast blir det McDonalds, men jag ville gärna skippa det pga allt bröd och pommes, så vi gick till en pizzeria i stället och för min del blev det en kebabsallad med dressing! Så. Himla. Gott. Det kändes nästan som att jag "fuskade", haha! Den kommer jag att leva på länge! Dock kommer helgen som kommer nog att bli en liten "svullhelg". Vi ska ha gemensam påskmiddag med samma gäng som vi firade nyår med, och då tänker jag inte "hålla igen" minsann! :-)

Nu måste jag jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0