Shopping - min hobby?

Eftersom ni, mina få men trogna läsare inte heller kunde komma på någon bra hobby till mig, så har jag kommit på att shopping är min hobby. Det är då en jäkla tur att jag inte har så dyr smak, HM räcker gott och väl när det kommer till kläder, hår och smink däremot är lite dyrare.... Jag har ett paket från Feelunique.com på ingång och även ett från eleven.se, med lite blandat innehåll. Jag längtar, hoppas att grejerna från eleven kommer imorgon, det är en supernice primer för ansiktet, ett värmeskydd för håret, och så Carolina Gynnings parfym "Go girl" i ministorlek.
En av mina tidigare parfymfavoriter har varit gymnasieklassikern "Cool water", men ända sedan jag och Adam städade ut hans lägenhet tidigt i höstas och jag hittade en gammal parfymflaska (cool water alltså) tillhörandes hans ex, så har jag inte riktigt vilja använda min, haha, töntigt kanske, men jag vet själv hur det är med dofter och minnen! Nu hoppas jag att jag kommer att trivas i Gynnings parfym i stället! :-)
Sådärja, det var dagens "ytliga".

Nu ska jag äta upp det sista av min superfrukost - 1 ägg, frökusar med kalkon och gurka och en hallon/mango-smoothie - och hoppa in i duschen. Jag börjar jobba om 1 timme!


Väldigt fin flaska i alla fall, I hope I like it!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sticka! Mitt tips:)

2010-03-05 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0