Sprängande huvudvärk och lätt irritation...

Vilken bra start på dagen va? Jag kom till jobbet där nästan allt fungerade som det ska, de bitar som inte fungerar är sånt som ständigt kommenteras och påpekas av våra kunder och jag är LESS på att behöva stå här som ett fån utan ett bra svar att ge.
Så, nej, ingen "god morgon" idag.

Men helgen var nice! I fredags tog jag tåget ner till Norrköping där min svåger Jens hämtade mig. Han körde hem mig till deras hus, och sedan åkte han för att hämta tjejerna, och under tiden ringde jag och beställde pizza, och strax innan dom skulle komma hem så smet jag ut och gick till pizzastället och hämtade upp maten. Syster Madde och systerdotter Alice hade ingen aning om att jag skulle komma, så ni kan ju föreställa er Maddes min när jag helt plötsligt ringer på dörren med fyra pizzakartonger i händerna! Jag önskar att jag hade haft en kamera i närheten! Hahaha!
Hela helgen var jättemysig och jag är så GLAD att jag åkte ner, allt var så lyckat! :-)

Jag önskar att helgen kunde ha räckt liiiiite längre och att jag slapp denna himla jobbångest som jag känner just nu. Jag önskar att jag kunde vara lite mer avslappnad och inte ha ett sådant kontrollbehov, men jag HATAR verklingen när saker inte fungerar som dom ska.
Gaaah, jag måste gå på Body Combat idag och få ut lite dålig energi ur kroppen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Träna är bra då man behöver få ut lite dålig energi och agg! Tänk på den lyckade helgen iaf!

2010-03-22 @ 08:44:33
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Madde

Älskade lilla syster :-) Åter igen, tack för en jättemysig helg! Det är lätt för mig som befinner mig 60 mil bort ifrån din vardag att känna mig ensam ibland, därför värmde det extra gott i hjärtat att bli påmind att jag faktiskt HAR en syster, även fast du är (alldeles) för långt borta! Sprallice och Jens hälsar och kramar de också :-)

2010-03-22 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0