Vad är väl en dag på jobbet..?

Hallå där!
Söndag och jobb igen. Jag hade en lugn och mysig kväll igår, åt varma mackor till middag och drack vin till, och sen så hade jag lite hemmaspa med hårinpackning och så vidare. Jag ser nu att jag hade behövt ta bort mitt flagnande nagellack också, men det får bli ikväll.
Jag sitter och kikar på lite resor, jag är så sjuuuukt sugen på att åka någonstans nu, tyvärr kan jag inte åka NU, men till sommaren ska vi väl kunna dra iväg någonstans i alla fall. Jag skulle så gärna bara vilja klicka in på en sida och boka en resa till New York nu i vår, jag skulle så gärna åka dit nu och shoppa massa fint till våren och sommaren! Tyvärr så delar inte Adam detta shoppingintresse med mig, och han är inte ens lite sugen på New York, så då skulle jag kanske åka själv, men det är ju inte första gången jag gör det i såna fall. Jaja, dagdrömma får man ju alltid göra!

Nu har jag exakt 7 timmar kvar på jobbet - FY FASEN alltså. :(
Och "hell-week" börjar imorgon. Wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0