What is up?

Jag är fortfarande less. Jag är less på att få små utbrott i stort sett varje dag nu, och allt pga att jag dag efter dag går i flera timmar och håller inne en massa, och då när jag väl är hemma så kommer små explosioner av det som jag har hållt inom mig. Just nu skulle jag vilja ta med mig Adam på en låååång semester och bara komma bort ifrån allt. Jag behöver en break. Jag behöver sol, värme och BRA energi.
Lite extra less blev jag idag när jag drog upp rullgardinen och såg att det snöade. What is up liksom?

Oh well. En GOD lchf-frukost har jag ätit i alla fall, och nu ska jag gå till jobbet. Oh så underbart.

P.S magen är redan i mycket bättre form, DET känns i alla fall bra! :-)

Kommentarer
Postat av: knuti

Usch, låter inge kul! Hoppas de snart blir bättre! Kramis!

2010-03-25 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0