1 år och 2 veckor.

Om det var länge sedan jag bloggade så var det ju faktiskt ännu längre sedan jag festade. Sist jag var ute på "lokal" (shit hur gammal är jag??) var ju faktiskt i Maj förra året (bortsett från en personalfest i januari).. Men igår slog jag till! Min gamla vän Jessica bjöd med mig på fest hos Jenny, tillsammans med en till Jenny, och så festade vi in i natten... Min plan var att ta det lugnt som FAN eftersom det var så länge sedan jag festade, samt att jag faktiskt ska jobba idag, och jag höll mig till planen hela kvällen hemma hos Jenny, ända tills vi var på Oscar då Jessica kom med varsin shot till oss alla... Och 5 minuter senare kom Jenny med ytterligare en shot. Jag visste att det inte var en bra idé att svepa shot nummer 2, speciellt med tanke på att jag hade druckit vin tidigare, men blir man bjuden så tackar man ju inte nej direkt, och när jag kom hem så drack jag en liter vatten, och så sköljde jag ner en Ipren med lite Resorb, allt i förebyggande syfte.
Hjälpte det?
Nja så där, men det är inte så farligt just nu ändå, jag är mest trött och varvar kaffe med Cola på jobbet, haha! Man är ju ingen 20-åring längre, och tack och lov för det egentligen!

Det var en jätterolig kväll som jag verkligen behövde, jag har saknat min lilla Puff (jessica alltså)! Nästa gång ska jag se till att jag inte jobbar dagen efter!

Som sagt, det är yttreligare en jobbdag för fröken Jonsson, så jag ska väl ta och jobba lite! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0