2 månader!

Hello hörrni!
Nu jäklar, om 2 månader ska jag och Adam på ett bröllop, och bara dagarna efter ska vi ju åka till Grekland, så nu startar jag projekt "komma-i-så-bra-form-som-möjligt-på-2-månader"!
Och alla som tror att jag kommer att bli ett hysteriskt tränings och kost-freak kan gå och gömma sig nånstans, för det är inte jag! Jag kommer aldrig att bli ett träningsfreak och jag älskar mat och sötsaker alldeles för mycket för att sluta äta sånt! Men jag ska göra det kan kan för att försöka komma i bättre form, och inte bara för att det snart är sommar och bikinidags, utan för att jag mår så mycket bättre av att röra på mig!
Så en ny grej i bloggen (som kanske kommer att motivera mig lite) kommer att vara "Dagens träning"! Och lägger jag inte upp något under den kategorin minst 3 gånger i veckan så får ni piska mig, ok? :-)
Med träning menar jag då alltså pass i gymmet, gruppträningspass och powerwalks.
Fan vad jag känner mig laddad nu, hoppas känslan håller i sig! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0