2 veckor!

Men hallå där!
2 veckor har gått utan ett enda blogginlägg. Vad kan jag säga, jag tycker själv att min blogg är den mest ointressanta som finns just nu, och funderar starkt på att lägga ner den. Kanske börja om på ny kula med en ny blogg, men just nu ser jag liksom inte poängen med det heller.
Det händer liksom inte så mycket i mitt liv, jag jobbar och lever precis som vanligt, inga konstigheter liksom. Lite trist kan det kännas ibland, men skriver jag det så kommer det alltid någon tråkig kommentar om att jag borde "rycka upp mig", och jag slipper gärna sån skit.
Jag har mina funderingar kring saker och ting människor och händelser, men jag känner att jag inte längre vill vara lika personlig och öppen som jag tidigare har varit (speciellt i min förra blogg), även om det ibland kan kännas väldigt befriande att skriva ut mina känslor och tankar.

Just nu sitter jag inne på jobbet, och det är säkert 15-20 grader varmt ute, det är väl en godkänd anledning att sura? Eller? ;-)
 

See you when I see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0