Dagens träning!

Idag när jag gick från jobbet strax innan kl tre så var jag helt slut. Jag var sååå himla trött och huvudet och nacken värkte som f-n! Just då fanns det inte en chans i världen att jag två timmar senare skulle gå tillbaka till jobbet och träna!
Men, jag gick hem, la mig en liten stund och lyckades sova i mågra minuter, fast när jag vaknade var huvudvärken nästan ännu värre, men jag tänkte att jag FAN ska klara detta! Så, jag svepte en kopp kaffe och hoppades på det bästa.
Den första låten i passet var döjobbig, för det kändes som att varje litet hopp skulle spränga min skalle, men ju längre in i passet jag kom desto bättre mådde jag, och efter 60 minuten var jag svettig och lycklig och var full av ny energi!!! Det är sååå himla skönt just nu!!!!

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar, Adam orkade inte vänta så han åkte till thaikiosken och köpte lite takeout till han och hans polare, och tydligen ska dom titta på Lost ikväll.
Jag kommer slockna innan kl 21, haha!

Tack för idag, Body Combat! Du är en sann vän! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0