Kniiip!

Hello!
I morse hände något som aldrig hänt tidigare. Jag vaknade 04:57 (alltså 3 minuter innan klockan skulle ringa), jag snoozade i 10 minuter och sedan gick jag upp och duschade. Det har ALDRIG hänt att jag kliver upp och duschar när jag har öppning på jobbet. Att jag sedan var sminkad och klar 05:30 och satt i soffan med frukost fem minuter senare har aldrig heller hänt. Jag var riktigt pigg med andra ord, och jag sov nog som en stock hela natten.
Hela dagen igår hade jag ont i magen - igen. Magknip som fan lite då och då under dagen, men det försvann lagom till natten så att jag kunde sova.
Tyvärr tror jag att boven heter "mousserande rosé i kombination med ett väldigt litet övrigt vätskeintag". Långt namn kanske, men det kan faktiskt vara så. I lördags var jag på en liten tillställning med Anna där vi grillade och drack just mousserande rosévin, och igår när jag tänkte efter så hade jag inte druckit mycket annat (typ bara kaffe) den dagen. Så nu hoppas jag på att det var det som orsakade knipet igår.

Så klart kom jag av mig med promenaderna/träningen, men denna vecka är jag tillbaka igen, fit for fight. Idag blir det Combat i vanlig ordning, men jag ska köra massa magövningar i gymmet efteråt (kanske till och med springa lite).

Nu är det dags för morgonens första kaffe känner jag. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0