Lätt sofflängtan.

Shit vad jag smattrar iväg inlägg nu! :-)
Jag är fortfarande på jobbet, och jag är sjuuukt trött och uttråkad. Faan va tråkigt det är att jobba söndagar!! Jag längtar verkligen hem till soffan nu..

Min dag har haft en ljuspunkt i alla fall, Adam kom hit med mat till mig - pluspoäng till honom! :-)
På tal om ljuspunkter, GUD vad jag längtar till sommaren nu, speciellt till våran inplanerade resa till Grekland den 20/7! Så klart har jag bikiniångest, jag måste nog ta tag i det där på allvar nu. Jag känner mig inte alls sugen, men jag har blivit lite för mjuk och jag trivs inte ALLS i det - fy fasen! Jag har ju ganska precis 2 månader på mig, och lite fastare ska jag nog kunna bli! ;-)
Jag börjar imorgon med Body Combat och en lång promenad, och så ska jag fasen gå på pump på tisdag, det låter som en bra start på veckan! :-)

Nu ska jag ta och fixa lite i tvättstugan här på jobbet, kul va??
Jag bjuder på en bild också, för ovanlighetens skull :-)



Kommentarer
Postat av: knutson

Va fina ni är :)

2010-05-17 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0