Vad glad jag blir!

Hello! Trevlig alla hjärtans dag på er! :-)
Jag och Adam hade bestämt att inte göra en stor grej av den här dagen, utan bara gå ut och äta middag typ, men ändå hade vi båda köpt varsin liten present till varandra! Jag fick en gullig kaffemugg som det står "Someone loves you honey" på, och det är så klart min dagliga mugg nu! :-)

Jag blir så glad att folk känner igen sig och håller med mig i
detta inlägg, trots att det är en ganska tråkig grej. Det betyder ju att jag inte är ensam om det i alla fall, och bara för att poängtera igen så tycker jag inte synd om mig själv (vilket jag är ganska förvånad över att ingen har påpekat), det krävs ju faktiskt två för att dansa tango, om man säger så! :-)

Nu ska jag och Adam göra något så romantiskt som att åka och köpa startkablar! Min bil har varit död i 1 1/2 månad nu, och det är på tiden att lilla Skrutten skottas fram och startas upp! Har snart tid för besikning också, shit pommes! Jag har bestämt att om hon inte klarar besiktningen så ska jag skrota henne (haha, kul att jag kallar min bil för "henne"). Buhu, lilla Skruttis, you can do it!!

Oh well, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0